نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

کالبد شکافی آیفون ۷

تصاویر کالبد شکافی آیفون ۷

کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر

 

محصولات شرکت اپل Apple نظر همه را به سمت خودشان جلب کرده‌اند و به همین دلیل سایت iFixit که همیشه محصولات مختلف بازار را کالبد شکافی می‌کند و ان را به همگان نشان می دهد، این بار به سراغ محصولی بی نظیر و پر طرفدار آیفون ۷ رفته است.

تصاویر کالبد شکافی آیفون ۷

با توجه به اطلاعات به دست آمده از این سایت، آیفون ۷ از یک باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که ظرفیت آن ۲۰ درصد بیشتر از باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعتی آیفون ۶s است. شرکت اپل در زمان معرفی این گوشی گفته بود که در زمان دیدن ویدیو و گشت و گذار در اینترنت باتری آن دو ساعت بیشتر از مدل‌های قبلی دوام می‌آرود. اپل از پردازنده‌ی کم مصرف و نرم‌افزارهای بهینه شده‌تری روی این گوشی استفاده کرده تا باتری کمتری مصرف کنند. همچنین حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم باعث شده که فضای بیشتری برای استفاده از یک باتری بزرگ‌تر به وجود بیاید.

تصاویر کالبد شکافی آیفون ۷

در بخش دیگی از کالبد شکافی سایت iFixit به این موضوع اشاره شده که آیفون ۷ از دو گیگابایت رم بهره می‌برد که این رم‌ توسط سامسونگ ساخته شده است. همچنین حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هم توسط شرکت Hynix تولید شده. در ادامه می‌توانید تصاویر کالبد شکافی آیفون ۷ را ببینید:

کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر

کالبد شکافی آیفون ۷

کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر کالبد شکافی آیفون ۷ ؛ ۲ گیگابایت رم به همراه باتری بیشتر

منبع: laptopmain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *